eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy ktoś wie jak dodzwonić się do beznadziejnej firmy Cetelem - dział obsługi klienta ?Re: czy ktoś wie jak dodzwonić się do beznadziejnej firmy Cetelem - dział obsługi klienta ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.m
    an.poznan.pl!news.ipartners.pl!not-for-mail
    From: "Rafal" <r...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy ktoś wie jak dodzwonić się do beznadziejnej firmy Cetelem -
    dział obsługi klienta ?
    Date: Thu, 25 Apr 2002 10:13:08 +0200
    Organization: Internet Partners
    Lines: 33
    Message-ID: <aa8dt3$9af$1@news2.ipartners.pl>
    References: <aa8cdi$nji$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.60.26
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1019722467 9551 217.153.60.26 (25 Apr 2002 08:14:27 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 25 Apr 2002 08:14:27 GMT
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:178551
    [ ukryj nagłówki ]


    "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> wrote in message
    news:aa8cdi$nji$1@news.tpi.pl...
    > jak w temacie
    >
    > w tej firmie chyba pracuje na infolinii tylko jedna osoba ..
    >
    > jak ktoś chce sobie posłuchać w nieskończoność: "celetem polska, dział
    > obsługi klienta , proszę czekać"
    > to dzwońcie pod 517 67 77 lub 511 87 77

    To jest wogóle jakaś wkurzająca firma - nie dość że zdzierają odseti jak
    mało kto to jeszcze podejście do klienta mają świetne...
    Dałem sięnaciągnąć na tą ich Aurę i kupiłem na krechę sprzęt narciarski.
    Potem tak sięniefartownie złożyło że przy robieniu porządków w zleceniach
    stałych zgubiłem jedną ratę do nich (150zł). No to przysłali pismo że nie
    było wpłaty i zeby przy nastepnym terminie wpłacić 300zł (czyli 2 raty na
    raz). No to OK (w końcu mój błąd), zapodałem jak chcieli do banku i wydawało
    mi się że po sprawie... Tymczasem potem otrzymałem pismo, utrzymanie w tonie
    raczej charakterystycznym dla "windykatorów rodem zza wschodniej granicy"
    niż poważnej instytucji finansowej, że "rozpoczęli procedurę windykacji" ,
    żądają natychmiastowej wpłaty, a jak nie to "grożą mi poważne
    konsekwencje". Wszystko w tonie bardfzo agresywnym i - delikatnie mówiąc-
    mocno nieuprzejmym. A co ciekawe, data wysłania tego pisma (stempel
    pocztowy) była na dzień przed terminem płatności określonym w poprzednim
    piśmie!!!!. No to się zdenerwowałem - i ich szczęście że faktycznie nie idze
    tam się dodzwonić. Spłaciłem całość kredytu i nie chcę mieć z tą firmą nic
    do czynienia, a wszystkim znajomym (i nieznajomym) radzę omijać Cetelem
    wielkim łukiem.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 25.04.02 09:10 eSCe
  • 25.04.02 09:49 Jean

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1