  • Data: 2010-07-27 17:11:51
    Temat: Re: czy lot do smoleńska 10.04.2010 był ubezpieczony?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    <z...@o...pl> 4...@n...onet.pl

    > słyszałem o teoriach spiskowych mówiących o rzekomej broni laserowej
    > czy jakiejś elektronicznej ale broń psychologiczna? :)

    Tak -- jakieś oddziaływanie wprost na psychikę pilotów,
    ale nie było to oddziaływanie prezydenta słowami typu:

    -- albo ląduj, albo cię zabiję

    lecz

    -- jakoś zaburzono myślenie pilotów jakimiś falami...

    Na dodatek nie był to pierwszy wypadek użycia tej dziwnej
    broni na terenie byłego ZSRR wobec ,,statków latających''.

    A za wszystkim stoi -- GAZPROM. :) Nie Putim, nie Bolszewicy,
    nie zwykli zbrodniarze, przestępcy, nieudacznicy, ale GAZPROM
    i ogromne pieniądze. I nikt (chyba łącznie z Bogiem i mocarstwami
    atomowymi świata) nie ma nad tym GAZPROMem kontroli. :)

    > nie wiem jakimi słowami opisuje sie ironię w języku angielskim
    > ale nie zdziwiłbym się gdyby jakiś anglojęzyczny serwis drwił i kpił
    > sobie z wszelkich teorii spiskowych bredząc coś o strącaniu samolotów
    > przy użyciu myśli albo pragnień a nasze kaczki orły i inne ptactwo
    > z PiS- u zabłysnęły znajomością języków obcych i podały to
    > jako "informację" pochodzącą z "wiarygodnego źródła" :)

    To była audycja wiadomego radia, w którym co rusz słychać o nowościach:

    -- reaktory atomowe którejś generacji, w których Polska może przodować

    -- reumatyzm stawów (czy kości) objawiający się klęskami układu krążenia
    i oddychania (ja mam reumatyzm od ,,dziecka'' i zdrowe serce)

    -- właśnie to oddziaływanie na psychikę (za pomocą jakiegoś promieniowania,
    nie za pomocą demagogii zwanej retoryką, :) czyli za pomocą straszenia)

    -- konieczność łapania dwutlenku węgla w pojemniki (z kompresowaniem CO2)
    zakopywane do ziemi...

    Wypowiadają się sławy polskiej medycyny i nauki w ogóle. :) Profesorowie, doktorzy...

    -=-

    Pomijam spiskowe teorie budowane przez słuchaczy. :)

    -- diabeł pakujący tylu ważnych ludzi w jedno miejsce, aby za jednym zamachem tych
    ludzi zabić
    -- rozlokowanie dodatkowych radiolatarni kierujących samoloty poza lotnisko
    i celowe podawanie złego ciśnienia (aby było śmieszniej -- starczy jedno
    z dwojga, po co więc i ciśnienie, i latarnie?)
    -- bomba na pokładzie z zapalnikiem barycznym (ewentualnie
    reagującym na otwieranie podwozia)
    -- zestrzelenie rakietą cośtam-powietrze
    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'