  • Data: 2010-07-27 14:34:07
    Temat: Re: czy lot do smoleńska 10.04.2010 był ubezpieczony?
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > osiągnięty w wyniku działania jakiejś ogólnie nieznanej do tej pory broni
    > psychologicznej ,,wystrzelonej'' z ziemi w kierunku samolotu. :)

    słyszałem o teoriach spiskowych mówiących o rzekomej broni laserowej
    czy jakiejś elektronicznej ale broń psychologiczna? :)

    nie wiem jakimi słowami opisuje sie ironię w języku angielskim

    ale nie zdziwiłbym się gdyby jakiś anglojęzyczny serwis drwił i kpił
    sobie z wszelkich teorii spiskowych bredząc coś o strącaniu samolotów
    przy użyciu myśli albo pragnień a nasze kaczki orły i inne ptactwo
    z PiS- u zabłysnęły znajomością języków obcych i podały to
    jako "informację" pochodzącą z "wiarygodnego źródła" :)