  • Data: 2012-10-04 17:32:40
    Temat: Re: czy mSaver odsetki dopisał juz wczoraj?
    Od: "m7marek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Hołda" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Koleś na mLinii wcisnął mi ciekawą teorię: Odsetki 5% zostały mi policzona
    >za 10.03 bo dokonałem modyfikacji produktu. >Niezależnie od powyższego na
    >koniec miesiąca zostaną naliczona odsetki 7% za okres od 10.03 do 10.31. A
    >więc za 10.03 >podwójnie. Sprawdzę na koniec miesiąca czy to prawda. Jeżeli
    >tak to mamy w mBanku nowy lepszy oscylator. Tylko jak tą >procedurę
    >wykorzystać więcej niż raz?

    podwójnie na pewno nie naliczają, przetestowane w wrześniu:
    24.09 załozenie mSavera 0zł
    25.09 autowpłata 1zł
    25.09 modyfikacja - przystąpienie do promocji
    25.09 wpłata 3000zł
    25/26.09 odstetki 1d 5% 0,41zł (ale zapomnieli o podatku :)
    28.09 wypłata 3000zł
    28.09/01.10 odsetki 2d 7% 1,15zł - podatek 0,22zł

    wniosek1: promocja zaczyna się w następny dzień po modyfikacji (i być moze
    jednoczesnie po wpłacie na ekonto >1000zł)
    wniosek2: jednak te 3tys/m limitu tu nie obowiązują, jak niektórzy sugerują
    wniosek3: ciągle nie poprawili błędu w historii w szczegółach tych
    jedniodniowych odsetek