  • Data: 2012-10-04 18:24:05
    Temat: Re: czy mSaver odsetki dopisał juz wczoraj?
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 4 października 2012 17:34:06 UTC+2 użytkownik m7marek napisał:
    > Użytkownik "Piotr Hołda" napisał w wiadomości grup

    oglegroups.com...

    > podwójnie na pewno nie naliczają, przetestowane w wrześniu:
    >
    > 24.09 załozenie mSavera 0zł
    >
    > 25.09 autowpłata 1zł
    >
    > 25.09 modyfikacja - przystąpienie do promocji
    >
    > 25.09 wpłata 3000zł

    I tu Twój przypadek różni się od mojego. Ja najpierw wpłaciłem, później
    zmodyfikowałem - tego samego dnia. Wg kolesia z mLinii to miało znaczenie ale widzę,
    że bredził.

    I tak w pierwszej chwili powiedział koleś na mLinii. Kiedy zapytałem na jakiej
    podstawie, po dłuższym namyśle i chyba konsultacji z kimś jeszcze, zmienił zdanie.

    W regulaminie jest wyraźny zapis, że przystępuję do promocji w chwili modyfikacji.
    mLinia nie była w stanie wskazać paragrafu ani w regulaminie promocji ani w
    regulaminie prowadzenia rachunków, na podstawie którego podwyższone oprocentowanie
    miałoby obowiązywać od następnego dnia. Stąd pewnie ta teoria sklecona na kolanie.
    Żałuję, że nie nagrywałem :)