  • Data: 2011-09-04 08:17:40
    Temat: Re: czy masz PSO?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-09-04, wromek <wromek@> wrote:

    [...]

    > jesli nieruchomosc na wynajem to tylko na kredyt. za gotowke (czy z udzialem
    > gotowki) sie nie oplaca.

    Nie jestem przekonany (zaznaczam, że opisuję rynek w Poznaniu).
    Jestem najemcą domu (4 pokoje, garaż, ogródek itp), płacę nieco ponad
    2000 zł. Tuż obok, podobny taki dom (zabudowa szeregowa) chcą sprzedać
    za ponad 500 tys. Znajdziesz kredyt na pół miliona, z ratą poniżej
    2000 zł (żeby zarobić)?

    Z mieszkaniami podobnie - wynająć mieszkanie w nowym budownictwie można
    za mniejsze pieniądze niż wynosi rata kredytu. A jeszcze musisz ponieść
    koszty remontów oraz przyjąć średnio, że mieszkanie przez 2 miesiące
    w roku nie zarabia.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl