  • Data: 2011-09-04 17:30:43
    Temat: Re: czy masz PSO?
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "karkow" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:j3vl91$afn$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > pewnie nie ale to zalezy juz co kupujesz.
    > Jesli ktos uwaza ze inwestycje w nieruchomosci to super biznes to niech
    > zwroci uwage na sytuacje irlandczykow, amerykanów....

    Tu nie chodzi moim zdaniem czy to irlandczycy,amerykanie itp
    Tu chodzi o to ze rynek byl juz nasycony po korek i stad korekta/bessa czy
    jak to nazwiemy
    Tu dokladnie zadzialalo prawidlo z rynku akcji- jak kazdy mowi ze trzeba
    kupowac tzn ze trzeba sprzedawac bo kazdy juz aakcje ma
    Wszedzie tak jest na kazdym rynku - tak tez bedzie ze zlotem w przyszlosci -
    choc ono ma jeszcze forme pieniadza i mozna je latwo zamienic na inne dobra
    (mowie o fizycznym) - tutaj przykladem doskonalym byla sytuacja gdy banki
    centralne zaczely sprzedawac (jako ostatni) to wtedy trzeba je bylo kupowac.