eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy mozemy pokazac ze nie lubimy byc dymani? - TAK SADZE. [mbank]Re: czy mozemy pokazac ze nie lubimy byc dymani? - TAK SADZE. [mbank]
  • Data: 2004-01-31 17:25:31
    Temat: Re: czy mozemy pokazac ze nie lubimy byc dymani? - TAK SADZE. [mbank]
    Od: devnull <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >Chyba Cie facet niezle poje* !!! Zapchasz serwis, zapchasz przekaz
    >transakcji, bank poniesie wieksze koszty przekazywane do KIRu za obsluge
    >przekazow miedzybankowych i mBank bedzie mogl powiedziec, ze wzrosly mu
    >koszty obslugi rachunkow wiec wprowadzi odplatnosc za prowadzenie rachunkow.

    Przeciez i tak wprowadza, na pewno juz to uknuli i nawet wiedza kiedy to
    nastapi, to co sie dzieje teraz to jedynie preludium...

    >> pomozecie? ;-)
    >
    >Nie!

    Tylko niech ktos w takim razie powie w jaki sposob zawiedzeni klienci maja
    protestowac?
    Protestow nie chcecie, zeby byly do nich e-mailem wysylane, sposob Rafala tez
    sie nie podoba, na pbb i na forum tez nie chcecie, zeby o tym pisac, no to jak?
    Nie mowcie o nogach, bo to i tak kazdy zawiedzony zrobi ze swoim osadem w
    odpowiednim czasie, ale jak okazac im wyraz swego niezadowolenia jeszcze przed
    wprowadzeniem oplat?

    dn


    PS. Gdy byly protesty na wprowadzanie oplat w Inteligo wowczas Inteligo na
    jakis czas te oplaty zawiesilo na skutek tych protestow. W przypadku mBanku
    chodzi jednak o cos wiecej, nawet jesliby dokonali zawieszenia to i tak nie mam
    pojecia co musieliby jeszcze zrobic, zeby dawne zaufanie klientow wrocilo, ale
    mimo wszystko okazywac swoje niezadowolenie i tak nalezy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1