eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy mozemy pokazac ze nie lubimy byc dymani? - TAK SADZE. [mbank]Re: czy mozemy pokazac ze nie lubimy byc dymani? - TAK SADZE. [mbank]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.m
    edia.kyoto-u.ac.jp!in.100proofnews.com!in.100proofnews.com!nsnmrro1-lo.nuria.te
    lefonica-data.net!nsnmrro2-lo.nuria.telefonica-data.net!not-for-mail
    From: devnull <d...@n...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy mozemy pokazac ze nie lubimy byc dymani? - TAK SADZE. [mbank]
    Date: Sat, 31 Jan 2004 18:25:31 +0100
    Organization: -
    Lines: 29
    Message-ID: <2...@4...com>
    References: <bvgi78$9ki$1@news.onet.pl> <401bd7f3$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 1.red-81-35-52.pooles.rima-tde.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: nsnmrro2-gest.nuria.telefonica-data.net 1075569929 16464 81.35.52.1 (31 Jan
    2004 17:25:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...nuria.telefonica-data.net
    NNTP-Posting-Date: Sat, 31 Jan 2004 17:25:29 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:282138
    [ ukryj nagłówki ]


    >Chyba Cie facet niezle poje* !!! Zapchasz serwis, zapchasz przekaz
    >transakcji, bank poniesie wieksze koszty przekazywane do KIRu za obsluge
    >przekazow miedzybankowych i mBank bedzie mogl powiedziec, ze wzrosly mu
    >koszty obslugi rachunkow wiec wprowadzi odplatnosc za prowadzenie rachunkow.

    Przeciez i tak wprowadza, na pewno juz to uknuli i nawet wiedza kiedy to
    nastapi, to co sie dzieje teraz to jedynie preludium...

    >> pomozecie? ;-)
    >
    >Nie!

    Tylko niech ktos w takim razie powie w jaki sposob zawiedzeni klienci maja
    protestowac?
    Protestow nie chcecie, zeby byly do nich e-mailem wysylane, sposob Rafala tez
    sie nie podoba, na pbb i na forum tez nie chcecie, zeby o tym pisac, no to jak?
    Nie mowcie o nogach, bo to i tak kazdy zawiedzony zrobi ze swoim osadem w
    odpowiednim czasie, ale jak okazac im wyraz swego niezadowolenia jeszcze przed
    wprowadzeniem oplat?

    dn


    PS. Gdy byly protesty na wprowadzanie oplat w Inteligo wowczas Inteligo na
    jakis czas te oplaty zawiesilo na skutek tych protestow. W przypadku mBanku
    chodzi jednak o cos wiecej, nawet jesliby dokonali zawieszenia to i tak nie mam
    pojecia co musieliby jeszcze zrobic, zeby dawne zaufanie klientow wrocilo, ale
    mimo wszystko okazywac swoje niezadowolenie i tak nalezy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1