    From: Jarek Dukat <n...@f...news>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy nie ma bata na mbank?
    Date: Sun, 20 May 2007 23:59:03 +0200

    RobertS wrote:

    > koniecznie napisz na grupie jaki efekt daly Twoje dzialania

    mBank w koncu oddal kase, brakowalo 3 dni do kalendarzowych 2 miesiecy
    od zlozenia reklamacji.

    Ostatecznie do arbitra skargi nie zlozylem, na szczescie. Dzwonilem do
    arbitra i uprzejma pani raczej mi to odradzala argumentujac, ze:
    1. zaplace za arbitraz wiecej, niz odzyskam z banku, regulamin arbitra
    jest pisany na korzysc bankow w takich drobnych sprawach
    2. odzyskanie od banku kwoty za postepowanie przed arbitrem jest malo
    prawdopodobne
    3. jesli bank rozpatrzy reklamacje w czasie, zanim arbiter rozpatrzy
    wniosek, oplata przepada

    I akurat zalapalbym sie na pkt. 3.
    Nie wiem na ile to bylo skuteczne, ale w poniedzialek wykonalem ostatni
    telefon na mlinie i poprosilem o dopisanie do reklamacji, ze zadam
    bezzwlocznego rozpatrzenia mojej reklamacji najpozniej w przeciagu
    tygodnia, a w przeciwnym razie mimo wszystko zglosze sprawe do arbitra
    uznajac jednoczesnie, ze bank poprzez ciagle ignorowanie moich monitow
    zgadza sie na pokrycie wszelkich kosztow postepowania reklamacyjnego
    jesli zostanie uznana moja racja.
    Nie wiem czy to mialo sens, czy nie, i czy wogole mialo jakis zwiazek z
    rozpatrzeniem reklamacji, ale po 3 dniach dostalem swoja kase spowrotem :)

    Pozdr.
    Jarek