eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy obecny system finansowy Kanady (i Polski) jest niedorzeczny?Re: czy obecny system finansowy Kanady (i Polski) jest niedorzeczny?
  • Data: 2005-12-08 23:11:02
    Temat: Re: czy obecny system finansowy Kanady (i Polski) jest niedorzeczny?
    Od: Jurek Wawro <j...@W...tenar.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Glenn napisał(a):

    > Słyszałeś o Skype?

    No skąd - przecież to informacje dostępne jedynie wybranym
    (moje gratulacje).

    > Co to znaczy "kreowanie pieniądza"?

    Założyłem, że jak ktoś się wypowiada na grupie poświęconej bankowości,
    to przynajmniej rozumie podstawowe pojęcia.

    > I co z odpowiedziami na pozostałe zadane
    > pytania?

    Przykro mi - ale najwyraźniej nie masz bladego pojcia o czym rozmawiamy,
    więc szkoda czasu (odpowiedzi na te z pyutań, które nie są zupełnie
    niedorzeczne padły - i nie moja wina, że ich nie rozumiesz).

    j.