eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy obecny system finansowy Kanady (i Polski) jest niedorzeczny? › Re: czy obecny system finansowy Kanady (i Polski) jest niedorzeczny?
  • Data: 2005-12-23 17:51:26
    Temat: Re: czy obecny system finansowy Kanady (i Polski) jest niedorzeczny?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jurek Wawro wrote:

    > Mam pytanie: skąd wziąć mleko na śniadanie dla dzieci?
    > Proszę o konkretną odpowiedź - łącznie z podaniem koloru krowy,
    > od której mleko ma pochodzić.
    > Co to ma do rzeczy?
    > Moim zdaniem ma.

    Jurek proponuje pożyczki dla rządu z NBP i przekonuje że to tańsze-no to
    padają pytania: dlaczego uważa, że to tańsze, w jakich sytuacjach proponuje
    pożyczać, kto ma decydować o celu pożyczek, co się stanie jak mityczne
    skarby NBP ulegną wyczerpaniu. Jurek nie odpowiada na te pytania, za to
    zaczyna wyzywać adwersarzy od oszalałych liberałów i postuluje odejście
    Balcerowicza (któremu i tak kończy się kadencja) jako lek na wszystko.
    Pytanie: jak nazwać takiego dyskutanta jak Jurek?

    przyszłość/ Woody Allen