eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy obecny system finansowy Kanady (i Polski) jest niedorzeczny? › Re: czy obecny system finansowy Kanady (i Polski) jest niedorzeczny?
  • Data: 2005-12-27 19:05:29
    Temat: Re: czy obecny system finansowy Kanady (i Polski) jest niedorzeczny?
    Od: "Glenn " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jurek Wawro <j...@W...tenar.pl> napisał(a):

    > Owszwem - puszczają mi nerwy jak widzę taką tępotę w powiązaniu z
    > głebokim przekonaniem o własnych racjach.
    > Czy ty człowieku w ogóle wiesz, skąd w gospodarce biorą się pieniądze?
    > Może najpierw coś poczytasz, a potem będziesz wypsywał te brednie.

    Widzę, że jak nie masz co odpowiedzieć to zaczynasz obrażać współdyskutantów.
    Mnie to rybka - to świadczy tylko o Tobie. Dla Twojej wiadomości - tutaj nikt
    nie jest "głęboko przekonany o swoich racjach" - stąd właśnie pojawiające się
    pytania, na które nie raczyłeś odpowiedzieć. Jak już odpowiesz, to możemy
    rozmawiać dalej - wskazane też byłoby, gdybyś powstrzymywał się od
    publicznego okazywania swojego chamstwa, bo to do dyskusji nic nie wnosi. A
    więc - czekam na odpowiedzi na zadane pytania - może być w punktach żeby było
    szybciej.