  • Data: 2010-12-02 20:12:18
    Temat: Re: czy przeprowadzka do polbanku to dobry pomysł?
    Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Interfejs jest tragiczny, logowanie z tokenem gsm wkur.....iące na maksa.

    niestety to samo bedziesz pisal po interfejsie polbanku;

    > mBank - bardzo wygodny interfejs

    o tak, jeden z lepszych;

    > Myślę o polbanku bo:
    > 5% bez belki to sporo, a gotówka zawsze pod ręką.

    chyba do mocnych nie ma karty - lepiej jeszcze sie upewnij;

    > O tym że nie są w bfg tylko w greckim odpowiedniku wiem.

    slyszalem o bankach, ktore byly mialy polskie gwarancje,
    potem upadly a potem - no wlasnie :)

    > Chcę założyć konto + karta kredytowa (musi być wypukła). Polecacie?

    jesli chcesz, zeby byla wypukla tylko, zeby moc nia placic w internecie,
    to wiedz, ze ichnia zwykla debetowka mozna placic w necie
    (jak onegdaj slynna debetowka inteligo :)

    > Odradzacie? Ile to u nich kosztuje? Jaki jest interfejs, logowanie,

    od lutego bodajze konto nie bedzie kosztowac
    jak sie iles transakcji karta zrobi;