eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy przeprowadzka do polbanku to dobry pomysł? › Re: czy przeprowadzka do polbanku to dobry pomysł?
  • Data: 2010-12-02 17:28:10
    Temat: Re: czy przeprowadzka do polbanku to dobry pomysł?
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4cf7bcb4$0$27036$65785112@news.neostrada.pl...

    > Chcę założyć konto + karta kredytowa (musi być wypukła). Polecacie?
    > Odradzacie? Ile to u nich kosztuje? Jaki jest interfejs, logowanie,
    > autoryzacja w necie?

    Moim zdaniem interfejs Polbanku nie zasługuje na miano interfejsu.
    Gdy założyłem tam konto planowałem jakoś intensywniej z niego korzystać ale
    po paru akcjach kiedy wykonanie (powinienem napisać próba wykonania) jednego
    przelewu zajęło mi około godziny (logowałem się ze 20 razy, i zawsze od
    strony do strony minuta czy coś tego rzędu, aż do zawieszenia i potem od
    nowa) odpuściłem sobie.
    Do tego doszły dwie nieudane próby uzyskania karty kredytowej. Raz straciłem
    na to 2 godziny w oddziale, drugim razem dwa czekania po 3h na kuriera
    (przyjechał za trzecim razem za to godzinę przed czasem).
    Potem się tutaj dowiedziałem, że tan bank tak ma.
    Do pasji mnie doprowadziło, gdy systemowi nie podobało się coś w wypełnianiu
    przelewu, ale pisał, że błąd jest w innym polu niż był (mają pola
    beneficjent i odbiorca przelewu i twierdzą, że co jest co to przecież dla
    każdego jasne, a potem ich własny system w komunikacie o błędzie używa
    odwrotnego terminu). Poległem bo kombinowałem wszystko w tym polu, które
    wskazywał (duże/małe, polskie, bez polskich), a każda jedna próba akurat
    wtedy zajmowała około 5-10 minut. Napisałem do nich co i jak wpisuję i o co
    biega - okazało się, że problemem był myślnik w nazwie firmy do której
    wysyłałem przelew.

    Uznałem, że mój czas jest więcej warty od tego, co Półbank oferuje ponad
    inne, i że ostatnie czego oczekuję od banku to jest zapewnianie mi wyrzutu
    adrenaliny za pomocą ich "interfejsu".
    Na razie jestem na etapie, że raz na 3 miesiące się loguję, tylko po to, aby
    zmienić hasło zanim się zdezaktualizuje i zastanawiam się zamykać/nie
    zamykać.
    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1