  • Data: 2007-06-28 22:22:29
    Temat: Re: czy to jest legalne
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 28 Jun 2007 22:07:39 +0000 (UTC), "Krzysztofsf "
    <k...@g...pl> wrote:

    >Mam znajomego rzemieslnika, ktory wiekszosc zakupow narzedzi (tam, gdzie nie ma
    >stalych rabatow jako staly klient) i innych drozszych artykulow robi w ten sposob.
    >Najpierw wypyta, stwierdzi, ze to jest to, potem wyciaga karte i albo negocjuje
    >rabat za gotowke ze sprzedawca, albo prosi go o wezwanie szefa i z nim sie dogaduje.

    skoro tak lubi...
    o ile wartosc zakupow jest sensowna, to sie po prostu pytam z
    usmiechem na twarzy:
    "czy bedzie cos taniej? jakby co place gotoweczka"
    czesto handlowiec ma pewien margines i bez problemu i bez targow
    informuje ze np. "ok, 5% rabatu"
    nie ma targow, dyskusji itp. pada pytanie i pada odpowiedz ;-)
    a wielu handlowcow ma jakies tam pole manerwu, wystarczy tylko sie
    zapytac ;-)

    pozdarwiam,
    Cyb