  • Data: 2007-06-29 16:43:55
    Temat: Re: czy to jest legalne
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Morph <m...@g...com> writes:

    > Idąc tym tokiem myślenia, jeżeli byłby na drzwiach napis "Dowóz do
    > klienta" i nie byłoby tam podanej ceny to uznałbyś że transport jest
    > gratis :)

    Nie ma chyba wielkiego sensu chodzic "innymi" tokami myslenia,
    wystarczy ze naklejenie naklejek + napisanie ceny na towarze jest
    traktowane jako oferta przez rozne PIHy i inne UOKIKi. Generalnie
    to powinno interesowac sprzedawcow, a nie ranking opinii w sieci.

    > Klient chce płacić walutą obcą KK, aktualny kurs sprzedaży w banku
    > wynosi 1zł za 1KK, kurs skupu 1zł za 1,1kk (bank musi zarobić)
    > Pytanie, po którym kursie sprzedawca policzy towar ? :)
    > Policzy po tym aby dostać swoje 100zł za towar i tylko wtedy sie to
    > zgadza z cenami wywieszonymi w sklepie, bo dlaczego miałby sprzedawać
    > taniej.

    Widziales kiedys taka oferte bez podanego kursu albo sposobu jego
    uzyskania? Bo ja sobie nie przypominam. Ale gdyby taka byla,
    nalezaloby wezwac sprzedawce do uzupelnienia oferty. W przypadku
    oferty z KK niczego nie brakuje.

    > A jeszcze inna sprawa, powiedzmy że klient bierze w sklepie towar na
    > przelew 14 dni. Powinien za towar przelać kwotę 100zł czy może 100zł
    > pomniejszone o koszty przelewu ?

    Nie wiem o jakich kosztach piszesz, ale z pewnoscia klienta nie
    interesuja koszty przyjecia przelewu przez bank sprzedawcy.
    --
    Krzysztof Halasa