  • Data: 2007-06-29 19:43:20
    Temat: Re: czy to jest legalne
    Od: JotBe <j...@B...SPAMU.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 29 Jun 2007 19:24:40 +0000 (UTC), Kamil Jońca napisał(a):

    > Tylko, że w dla gotówki zostały podane przepisy wykazujące obowiązek
    > przyjęcia monet/banknotów czy też (w pewnych sytuacjach) przelewu.

    ...jak również przyjęcia płatności za pomocą elektronicznych instrumentów
    płatniczych w przypadku, gdy miejsce prowadzenia działalności jest
    oznaczone w sposób umożliwiający jednoznacze okreslenie przy uzyciu jakich
    elektronicznych instrumentów płatniczych można dokonywać operacji.

    Uff, trochę to długie.

    A tak wracając do monet/banknotów, to spróbuj kupić rano gazetę w kiosku
    płacąc banknotem 200 złotowym :)

    Zdarzyło mi się już płacić 1,50 za gazetę kartą (w EMPIK-u), gdyż kasjerka
    nie mogła mi wydać reszty ze 100 zł.

    --
    JotBe