  • Date: Sat, 30 Jun 2007 03:45:32 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy to jest legalne
    <u...@n...lechistan.com> <f63f5j$f3r$3@news.onet.pl>

    Mithos wrote:

    > No i nadal obowiazuje. To co placisz dodatkowo to nie jest cena za towar
    > tylko oplata za uzycie niestandardowego srodka platnosci.

    Standardowego. Niestandardowy to byłby taki, którego akceptacji
    sprzedawca nie zadeklarował stosownym oznaczeniem.

    Poza tym jak sprzedawca zieleninki zacznie pobierać opłaty za usługi
    finansowe, to mu się do tyłka parę urzędów dorwie ;->

    > A skad wiesz ze sprzedawca zadeklarowal ? Sama naleka na szybie to zadna
    > deklaracja.

    Kawałeczek wcześniej ktoś podał ci stosowny przepis. Wybiórcza pamięć?

    > Ale sprzedawca nic nie odmawia. On sprzedaje po cenie z polki. Dodatkowa
    > oplata jest za platnosc karta, a karta obowiazujacym srodkiem platniczym
    > w naszym kraju poki co nie jest.

    Może się w sądzie grodzkim tłumaczyć, jeśli chce. Zapłaci jeszcze
    więcej, bo dojdą koszta rozprawy.