  • Data: 2007-07-01 20:58:18
    Temat: Re: czy to jest legalne
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 01 Jul 2007 20:19:08 +0000, Kamil Jońca napisał(a):

    > E?
    > Art. 358[1]. § 1. Jeżeli przedmiotem zobowiązania od chwili jego
    > powstania jest suma pieniężna, spełnienie świadczenia następuje przez
    > zapłatę sumy nominalnej, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej.

    No tak, spełnienie zobowiązania polega na zapłaceniu umówionej kwoty, a
    jeśli ktoś uważa, że istnieje podstawa do żądania "dodatku" to niech
    znajdzie podstawę prawną. Jedna podstawa to odsetki (ustawowe, umowne),
    natomiast jeśli ktoś uważa, że za obsługę karcianą też się coś należy to
    niech znajdzie podstawę prawną (bo ja nie widzę).
    Jeszcze jutro sprawdzę elektroniczne instrumenty, chociaż tam chyba nic
    nie ma (bo i ustawa jest o czymś innym).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://www.money.pl/forum/