  • Data: 2002-03-28 10:29:13
    Temat: Re: czy to prawda - citibank
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bartek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a7umh5$fgj$1@news.onet.pl...
    > witam
    > rozmawialem dzisiaj z pracownikiem citibank i powiedzial mi ze
    > musze otrzymywac wyciagi z konta do domu poniewaz mam mozliwosc
    > debetowania konta - na moja odpowiedz ze nie korzystam z debetu -
    > powiedziano mi ze to w prawie bankowym jest zapis o tym ze w takich
    > przypadkach citi zmuszony jest wysylac wyciagi aby dzialac zgodnie
    > z polskim prawem

    W handlobanku mialem wylaczona opcje przysylania wyciagow, po przejeciu
    przez Citka wyciagi zaczely przychodzic do domu. Zadzwonile na CitiPhone
    gdzie uzyskalem dokladnie taka sama odp jaka podales. Po miesiacu przy
    jakiejs kolejnej rozmowie ponownie sie o to spytalem - pan poszedl sie
    gdzies spytac, powiedzial ze wyciagi musza byc wysylane, ale chyba cos
    zrobili bo od tego momentu juz nie dostaje wyciagow - czyli sie da.

    --
    JaKi