  • From: "Luke M. Pychynski" <L...@P...Poznan.PL>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy to prawda - citibank
    Date: Thu, 28 Mar 2002 15:15:57 +0100

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał :

    > W handlobanku mialem wylaczona opcje przysylania wyciagow, po przejeciu
    > przez Citka wyciagi zaczely przychodzic do domu. Zadzwonile na CitiPhone
    > gdzie uzyskalem dokladnie taka sama odp jaka podales. Po miesiacu przy
    > jakiejs kolejnej rozmowie ponownie sie o to spytalem - pan poszedl sie
    > gdzies spytac, powiedzial ze wyciagi musza byc wysylane, ale chyba cos
    > zrobili bo od tego momentu juz nie dostaje wyciagow - czyli sie da.

    Huh, ja mam jeszcze inny problem z nimi... Otoz ze wzgledow bezpieczenstwa
    poczty (czeste'znikanie') udalo mi sie (po 2 latach!!) wynajac P.O. Box-a.
    Zadne banki nie robily jakichkolwiek problemow z dostarczaniem wyciagow i
    wszelkiej korespondencji na adres skrzynki. Oczywiscie wyjatek musi byc a
    tym wyjatkiem jest nasz ukochany Citibank ;-)) Argumentacja, ze wysylanie
    poczty na adres zamieszkania, ew. pracy jest bezpieczniejsze niz wyslanie
    tejze poczty do zamknietej kluczem skrytki nieustannie monitorowanej przez
    pracownikow Poczty Polskiej pomimo wielu prob zrozumienia jest dla mnie
    conajmniej enigmatyczna. Z ciekawostek dodam, ze wiekszosc bankow oraz Era i
    Plus przyjeli dyspozycje telefonicznie, ew. za posrednictwem internetu.

    Pozdrawiam,

    Lukasz M. Pychynski