  • Data: 2008-06-13 18:45:43
    Temat: Re: czy za to będzie negatywna historia w BIK?
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ASD" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:g2u8br$g3l$1@achot.icm.edu.pl...

    [ciach]
    > Czy bank przekazuje tę informację do BIK ? Kartę kredytową i wszelkie
    > kredyty,jakie posiadam, spłacam wręcz wzorowo...

    O ile bank nie ma jakichś progów zadłużenia, dopiero po przekroczeniu
    którego BIK zostaje poinformowany, to we wtorek Twój BIK będzie mógł
    wyglądać tak:

    ==================
    - Najgorszy historyczny status płatności: Zaległość 31-90 dni
    - Liczba rachunków o statusie "Zaległość 31-90 dni": 1
    - Łączna kwota do spłaty: 0
    - Łączne saldo należności wymagalnych: 0
    ==================

    A w szczegółach rachunku:
    - 2008-06-17 - Zaległość 31-90 dni - 6 zł.

    Inne rachunki będą pokazywały OK.

    Szczerze, nie wydaje mi się, żeby te 6 zł w jakikolwiek znaczący sposób
    rzutowało na historię kredytową. Może twoja historia przestanie kwalifikować
    się jako "idealna", ale cały czas będzie dla większości kredytodawców
    "bardzo dobra".

    Sam miałem, jak się okazuje, w BIKu dwie opóźnione spłaty na znacznie
    większe sumy parę lat temu, a mimo to ostatnio bez mrugnięcia okiem chcieli
    mi w nowym banku dać kartę z limitem pięciocyfrowym (bez żadnych dochodów -
    sam się dziwię).

    Tak że - wszystko ok.

    k.