  • Data: 2022-02-04 14:38:57
    Temat: Re: czyszczenie BIK - możesz to zrobić sam, bezpłatnie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 4 Feb 2022 13:59:38 +0100, Robert_DF wrote:

    > tak, jej zapisów nie poznamy, ale cokolwiek by tam nie było to na banku
    > ciąży obowiązek weryfikacji możliwości kredytowych klienta

    A bank ma dwoch posrednikow, ktorzy moga to zrobic za niego/w jego
    imieniu :-)

    Poza tym obowiazek nie wyklucza zapisu "wynagrodzenie posrednika
    bedzie pomniejszone o niesplacone kredyty".

    > i też kredyty ratalne były mało popularne, pamiętam (jeszcze w latach
    > 90.), że jak chciałem kupić komputer na raty to zakup w sklepie, ale po
    > raty (do Rabobanku) musiałem iść osobiście, sam rodzic nie wystarczył,
    > konieczny był jeszcze poręczyciel

    IMO byly bardzo popularne.
    Kojarze co najmnie dwie firmy, ktore sie tym zajmowaly.
    Jedna mi wyleciala, druga to CLA.

    I teraz glupia sprawa - w banku kredytu bys nie dostal, czy tez bank
    mnozylby trudnosci i papiery, a w sklepie dostales.
    Mimo, ze w sklepie podpisywales umowe z bankiem.

    Nie wiem czemu tak.

    > zdolność kredytowa, bik? nikt taki rzeczy nie badał

    BIKu jeszcze nie bylo.
    Ale "zdolnosc kredytowa" juz byla, udzielano tych rat w zaleznosci od
    dochodow.

    No i to drobne towary, a byly przeciez tez kredyty na samochody.

    J.