  • Data: 2022-02-04 16:03:32
    Temat: Re: czyszczenie BIK - możesz to zrobić sam, bezpłatnie
    Od: Robert_DF <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.02.2022 o 15:29, J.F pisze:

    > O ile pamietam tamten system, to sklepowy wypelnial dane i przesylal
    > do firmy ratalnej. I zwrotnie przychodzila akceptacja. Lub nie.
    >
    > Przesylanie ... skleroza niestety ... modemem, czy dyskietke sie
    > zawozilo ... czy obie mozliwosci ...

    no to ja z papierami musiałem iść sam, chociaż dyskietki już były, nawet
    3,5"

    żagiel? powiązany z Lukasem lub CA

    > Albo po prostu banki zauwazyly, na czym sie zarabia.

    to one wiedzą od zawsze

    > To przeciez jest rubryka "srednie miesieczne wydatki".
    > "Pan tam wpisze 500zl, to pan kredyt dostanie.

    tak, a koszty życia na 4 osobową rodzinę 200 zl, tego już nie ma, KNF
    zrobił z tym porządek

    > A coz to?

    debet to income

    > argentynskie zostawmy, ale pojawily sie bankowe.
    > Zalatwiane chyba jednak w salonie samochodowym.
    >
    > Ale koncowa akceptacja chyba w banku.

    tak jak teraz, idziesz do salonu i wyjeżdżasz autem na kredyt, ale w
    salonie siedzi gość, który ogarnia w systemie wniosek a akcept daje bank

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje