  • Data: 2022-02-04 15:29:01
    Temat: Re: czyszczenie BIK - możesz to zrobić sam, bezpłatnie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 4 Feb 2022 14:48:50 +0100, Robert_DF wrote:

    > również jestem pośrednikiem kredytowym (z wpisem do rejestru KNF),
    > pomagam klientom uzyskać finansowanie, ale to NIE JA podejmuję decyzję,
    > za to odpowiada już bank czy osobie X kredyt da a Y już nie
    >
    > tak samo jest jak pójdziesz sobie do marketu tv na raty kupić, spotkasz
    > się z pośrednikiem w sklepie, on pomoże z wnioskiem, ale decyzji nie wyda

    O ile pamietam tamten system, to sklepowy wypelnial dane i przesylal
    do firmy ratalnej. I zwrotnie przychodzila akceptacja. Lub nie.

    Przesylanie ... skleroza niestety ... modemem, czy dyskietke sie
    zawozilo ... czy obie mozliwosci ...

    > bo łatwiej dostać kredyt celowy i gotówkę do ręki, tak było i nadal jest

    Albo po prostu banki zauwazyly, na czym sie zarabia.

    > tylko, że zdolnosć to pochodna dochodów i zobowiązań
    > zarabiasz 1000, masz raty już na 1200 i wnioskujesz o kredyt z ratą 200,
    > wg tego schematu powinienes go dostać

    To przeciez jest rubryka "srednie miesieczne wydatki".
    "Pan tam wpisze 500zl, to pan kredyt dostanie.

    > teraz mamy DTI więc jest to niemożliwe

    A coz to?

    > tak, ale bankowe i jeszcze te...systemy argentynskie ;-)

    argentynskie zostawmy, ale pojawily sie bankowe.
    Zalatwiane chyba jednak w salonie samochodowym.

    Ale koncowa akceptacja chyba w banku.

    J.