  • Data: 2004-09-05 17:20:48
    Temat: Re: darmowe konto internetowe ?
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 5 Sep 2004 19:12:53 +0200, "$$Szalony_Kapelusznik$$"
    <s...@w...pl> wklepał(-a):

    >Powiem tak: mi to sie zawsze wydawalo, ze to ja robie bankowi laske, ze mu
    >daje do tych brudnych lapsk moje pieniadze, zeby sie nimi pobawil i czerpal
    >z tego nieograniczone zyski odpalajac mi jedynie nedzne procenty. A tutaj
    >sie dowiaduje, ze to ja powinienem byc bankowi wdzieczny, ze laskawie wzial
    >odemnie _moje_ pieniadze i jeszcze powinienem mu za to zaplacic.
    >Nie pomylily sie Wam cosik kierunki ???

    Wpłacasz pieniądze do banku, żeby dokonywać za jego pośrednictwem pewnych
    operacji. On ci to umożliwia, ty za to płacisz (w postaci "abonamentu", prowizji
    lub przekazania części swoich środków w celu ich obrotu na rynku pieniężnym).
    Nie wiem dlaczego niektórzy robią taki raban z tego powodu.
    Nadając list też się pieklisz, że musisz płacić za znaczek?