  • Data: 2009-08-28 16:32:29
    Temat: Re: dbNet - online?
    Od: "Michal Zapalowski" <g...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28-08-2009 o 17:34:12 Paweł <root@[127.0.0.1]> napisał(a):

    > wyplaty z bankomatu nie sa widoczne online wcale i to sie nie zmieni,
    > a pojawiaja sie na ruchunku dopiero po 2-3 dniach jako ksiegowania.

    Never say never.. :D

    Widocznie mam jakas lepsza wersje dbNet'u, bo jakos widze te blokady
    prawie od reki, tzn. po powrocie do domu i zalogowaniu sie do systemu juz
    tam tkwia, bez roznicy czy operacja byla w POSie czy tez w bankomacie. Nie
    mam pojecia czy blokady pojawiaja sie w czasie rzeczywistym bowiem, w moim
    przypadku, od transakcji do zalogowania zwykle mijaly jakies 2-3h.

    Gdybys nie mogl znalesc: w gornym menu wybieramy "Rachunki" a potem w
    bocznym "Blokady na rachunku". ;)

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de