  • Data: 2009-08-28 16:44:18
    Temat: Re: dbNet - online?
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Zapalowski wrote:

    > Never say never.. :D
    >
    > Widocznie mam jakas lepsza wersje dbNet'u,

    jakos nigdy nie zauwazylem blokad online. ponadto infolinia odpisala tak:

    "... w odpowiedzi na Pana pytania uprzejmie informuje, że obciążenia
    rachunku dokonane kartą debetową w systemie EasyNET widoczne są dopiero
    po zaksięgowaniu &#8211; jest to prawidłowe działanie systemu. Saldo
    rachunku uwzględniające niezaksięgowane jeszcze operacje kartą, można
    sprawdzić w bankomacie."

    no to mamy zagadke :)