  • Data: 2009-07-18 15:31:10
    Temat: Re: dbnet czy zamiesza?
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1> szukaj wiadomości tego autora

    wspolna-flaszka.pl wrote:

    > ich system wyglada jakby gimnazjalista robil,

    a konkretnie to co takiego zlego ma w wygladzie?
    prosty, przejrzysty, bez oczojebnych banerow, dziala ladnie
    w operce pod linuksem, mozna sobie zrobic skroty do elementow portalu.
    na pewno jest lepszy niz przycinajacy flesh eurobanku,
    czy inne portale (np. bzwbk z ramkami, pekao24) zafixowane na 800x600.

    > a co najwazniejsze ma taki blad ze az wstyd, wczoraj aktywowalem
    > dostep, loguje sie a tam nic, nie ma rachunkow, nie ma moich danych (przy
    > imieniu, nazwisku itd puste miejsca), wyglada tak
    > jakby MOJ ID w bazie nie byl powiazany z ID na ktory sie loguje (system
    > nie powienien mnie wtedy wpuscic),
    > niezle sie zapowiada

    to nie jest blad :) to ficzer. jesli sie system internetowy aktywuje
    wczesniej niz zdazy on zaciagnac twoj profil z centralnego systemu,
    to po zalogowaniu widzisz pusty profil. w przeciagu max. 2 dni wszystko
    sie pojawi na swoim miejscu. jak juz zobaczysz w przegladarce swoje
    konta (ktore notabene dzialaja, mimo ze ich jeszcze nie widzisz),
    to bedziesz mial paswyny dostep do momentu gdy przyjdzie do ciebie
    karta z kodami. ja pelna aktywnosc profilu osiagnalem po okolo 1.5 tygodnia
    i jak na razie nie narzekam na dbnet, dbfrank i karte VE.
    zobaczymy jak bedzie dalej...