  • Data: 2009-05-19 13:32:45
    Temat: Re: debata moderowana
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    viper pisze:

    > Dieter, jak zwykle nie doceniasz rudego... stocznie są klockiem w koronkowej
    > układance platformersów, która czeka na wybory parlamentarne... to będzie
    > gazoport, infrastruktura, a stocznie będą robiły gazowce i elementy
    > gazoportu... to wszystko ma byc silnie wsparte kapitałem katarskim i jeszcze
    > jakimś na razie tajnym.. ponoc jest już gotowy cały chytry plan... w tej chwili
    > na świecie zapotrzebowanie na statki jest praktycznie zerowe, naprodukowali
    > tego od groma i nie za bardzo jest teraz co tym smyczyc... a żywotnośc statku
> [...]

    Viper, czyżbyś sugerował, że te upadłości były zaplanowane ?

    Chyba masz rację , bo jeśli jest prawdą , że urzędasy z Ministerstwa
    Skarbu wysłały informację do Brukseli o wielkości pomocy dla stoczni
    wliczając w to (80% wartości) niezrealizowane gwarancje bankowe, jak
    twierdzą związkowcy powołując się na ustalenia NIK, to rzeczywiście
    wygląda na grubą premedytację (mówiąc najdelikatniej).

    Dodatkowo uwzględniając starą historię stoczni Szczecińskiej ,
    przypomnianą ostatnio przez Rzepę, oraz pamiętając karierę spółki
    giełdowej 4media (o podobnym kapitale i powiązaniach, jak tajemniczy
    inwestor "z katarem") przyszłość Polskiego Przemysłu Stoczniowego jawi
    się wręcz wspaniale !

    Szkoda , że nie wypuścili akcji na te przedsięwzięcia , bo wchodził bym
    , jak w dym...

    Sukces pewny jak osocze krwi ze znanej fabryki, eksportowane z wielkiego
    lotniska , wybudowanego przez lubieżnego Turka w pobliżu Białegostoku.