  • Data: 2007-07-22 16:45:29
    Temat: Re: depozyt nieprawidlowy a karta dodatkowa?
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztofsf napisał(a):
    > No wlasnie obaiam sie, ze w dobie zaniku anonimowego pieniadza, coraz wiecej
    > urzedowych lap bedzie wyciagac sie po kolejne oplaty, za na sile dopasowywane do
    > ich definicji operacje.

    To nie sa lapy urzedowe (czy urzednicze). Urzednik za marne grosze musi
    wykonywac beznadziejna i do tego trudna prace, czesto pod kierownictwem
    jakiegos idioty rodem z PRL, ktory nie ma ani wiedzy ani wyksztalcenia,
    a jego jedyna zaleta jest to ze jest kolega posla czy innej osobistoci.
    Wiesz jaka jest rotacja w administrcji panstwowej (i mam tu na mysli
    ministerstwa czy inne urzedy centralne, bo jesli ktos pracuje w urzedzie
    gminy na jakims zadupiu to faktycznie byc moze nic tam nie robi) ?
    Oczywiscie wszystkie dobrze platne stanowiska sa obsadzone partyjnie
    przez osoby, ktore niewiele robia.

    Lapy po pieniadze wyciagaja wlasnie politycy, ktorych sami sobie
    wybieramy. I to jest nasza wina, bo wiekszosc z nas nie chodzi na
    wybory, a ci co chodza to w ponad 50% debile i glosuja w taki sposob
    jaki widac w obecnym parlamencie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos