    From: l...@l...ru
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: + dla Millennium - bzdura !
    Date: 24 Apr 2003 00:12:02 +0200

    > plusem jest jedynie szybka odpowiedz, ze sprawe przekazują dalej ;-))
    > Ja czekam na pisemna odpowiedz na reklamacje w sprawie:
    > - zlecen stalych, wykonywanych w dawnym Gdanskim przed dniem wolnym a w ICBS
    > po dniu wolnym albo w sobote zdejmuja forse a wysylaja w poniedzialek - na
    > cos takiego nie moge sie zgodzic.
    > - traktowania soboty jak dzien roboczy - dla zlecen stalych jest to kiepski
    > pomysl
    > - liczenia odsetek - zamiast zaokrąglania ucinają grosza, zarabiając w ten
    > sposób na każdej transakcji liczenia odsetek przeciętnie 1/2 grosza
> [...]

    no rzeczywiście kwestie które które poruszasz w reklamacjach powalają!!!:)
    myślę że wymieniłeś tylko te powżniejsze reklamacje które złożyłeś bo tych
    drobnych nie opłacało się opisywać, co?:) a tak poważnie, to też mam u nich
    konto od kilku lat i generalnie uważam że jakość obługi ostatnio tam się
    poprawiła. mam u nich zarówno konto, kredyt i kartę kredytową i nie miałem do
    tej pory problemów a rzekłbym nawet że jestem zadowolony z tego banku. no
    oczywiście przy kwocie 722,1PLN nie naliczą dziennie grosza do rachunku a poza
    tym zlecenie stałe z soboty w wyślą w poniedziałek (brr..straszne)
    No ale nie można mieć wszystkiego:)
    pozdrawiam
    lukasz