eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankidlaczego karta Inteligo nie da sie placic w internecie?Re: dlaczego karta Inteligo nie da sie placic w internecie?
  • Date: Fri, 02 Jun 2006 15:16:41 +0200
    From: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.8 (X11/20060528)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: dlaczego karta Inteligo nie da sie placic w internecie?
    References: <e5ncc3$mfg$1@newsreader2.netcologne.de> <4...@n...home.net.pl>
    <e5nejf$pvj$1@newsreader2.netcologne.de> <44801224$1@news.home.net.pl>
    <e5pbi0$pst$1@newsreader2.netcologne.de>
    In-Reply-To: <e5pbi0$pst$1@newsreader2.netcologne.de>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 213.17.145.101
    Message-ID: <44803a37$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1149254199 213.17.145.101 (2 Jun 2006 15:16:39 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 36
    X-Authenticated-User: gkamionka.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:387250
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomasz Chmielewski pisze:

    >> Jeśli masz dostęp do eKARTY - spróbować przeprowadzić transakcję nie
    >> zaszkodzi. Z kolei eKARTA też nie jest produktem bezproblemowym -
    >> jest kilka sklepów gdzie próba transakcji eKARTĄ spełznie na niczym:
    >> http://www.mbank.com.pl/mszop/tab.html
    >
    > Nie mam takiej karty.
    > Po prostu obawiam sie, ze skoro to w zasadzie taki sam rodzaj karty,
    > jak Inteligo, to bede mial takie same problemy z platnosciami.

    VE Inteligo i eKARTA to zupełnie inne karty - eKARTA jest kartą
    *wirtualną* - nie wypłacisz nią pieniędzy z bankomatu itp.

    > Dostalem taka odpowiedz ze sklepu:
    >
    > Dear Tomasz,
    > I have tried to process your order for you today but unfortunately the
    > card details have been declined by the bank.
    > Kind Regards
    > Denise
    > Hudson Reed
    >
    > Najlepsza jest jednak odpowiedz z Inteligo - pelen profesjonalizm:
    >
    > Szanowny Panie,
    >
    > W odpowiedzi na Pana wiadomość, w przypadku jakichkolwiek
    > trudności z realizacją transakcji kartą Inteligo Visa Electron we
    > wskazanym przez Pana serwisie internetowym, prosimy o sprawdzenie, czy
    > podczas jej wykonywania podaje Pan prawidłowe dane.

    Po takim komunikacie ze skepu nie jest dziwne, że Ci tak odpowiedzieli.

    --
    Grzegorz Kamionka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1