eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[długie] Opowieści z Narni (złożenie wniosku o zamknięcie konta...PKO BP w związku z przeniesieniem konta)Re: [długie] Opowieści z Narni (złożenie wniosku o zamknięcie konta...PKO BP w związku z przeniesieniem konta)
  • Data: 2006-01-20 01:06:58
    Temat: Re: [długie] Opowieści z Narni (złożenie wniosku o zamknięcie konta...PKO BP w związku z przeniesieniem konta)
    Od: "Belin" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krasnal (Zabrze)" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dqo0m6$goi$1@news.onet.pl...
    >(... napisal wiela) ;-)

    a mi sie bardzo spodobala bardzo rzeczowa dyskusja w iscie polsko-bankowym
    stylu - czyli nic na temat ale sobie pogadamy :-D - do czego niniejszym
    postingiem wnosze wlasny wklad :-).

    A tak swoja droga... mnie bardzo ciekawi co za jakis czas napisze jak sam
    bede zamykal jedno konto :-) - chociaz ostatnio zalapali pare plusow - po
    chyba roku udalo sie w systemie zmienic moj numer telefonu na aktualny :-D.
    Ah... znajomy z moim starym numerem moze odetchnac a i ja nie bede mial
    nagle zablokowanego wszystkiego tylko dlatego ze zirytowany znajomy odeslal
    na bambus (czyt. "do systemu" i do pisemnych zlecen) kolejne pare osob
    dzwoniacych.

    Belin