eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankidłuuuuuugi przelewRe: dłuuuuuugi przelew
  • Data: 2003-10-13 09:38:59
    Temat: Re: dłuuuuuugi przelew
    Od: p1w <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Falka wrote:

    >Sprawa ma się następująco:
    >Koleżanka wpłaciła na moje konto w Inteligo pewną kwotę. Wpłacała w PEKAO
    >SA.
    >Jako, że mineły juz 2 tygodnie, a pieniędzy nadal u mnie nie ma, skłoniłam
    >ja do udania się do banku gdzie wpłacała w celu złożenia reklamacji.
    >I co się okazało...... pani w okienku źle wprowadziła jeden numerek mojego
    >konta..........więc pieniądze poszły, ale ktoś inny je dosłał.
    >I tearaz pytanie.... jakie są konsekwencje dla banku, którego pracownik źle
    >przyjął wpłatę i jakie mam perspektywy otrzymania w końcu pieniędzy?
    >Ela
    >
    >
    >
    >
    Reklamacja ! Na pewno nie zgadzało się imię i nazwisko oraz adres
    odbiorcy. Ewidentny błąd banku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1