-
1. Data: 2003-10-13 09:04:50
Temat: dłuuuuuugi przelew
Od: "Falka" <f...@g...pl>
Sprawa ma się następująco:
Koleżanka wpłaciła na moje konto w Inteligo pewną kwotę. Wpłacała w PEKAO
SA.
Jako, że mineły juz 2 tygodnie, a pieniędzy nadal u mnie nie ma, skłoniłam
ja do udania się do banku gdzie wpłacała w celu złożenia reklamacji.
I co się okazało...... pani w okienku źle wprowadziła jeden numerek mojego
konta..........więc pieniądze poszły, ale ktoś inny je dosłał.
I tearaz pytanie.... jakie są konsekwencje dla banku, którego pracownik źle
przyjął wpłatę i jakie mam perspektywy otrzymania w końcu pieniędzy?
Ela
-
2. Data: 2003-10-13 09:15:42
Temat: Re: dłuuuuuugi przelew
Od: "Glenn" <g...@g...pl>
> I co się okazało...... pani w okienku źle wprowadziła jeden numerek mojego
> konta..........więc pieniądze poszły, ale ktoś inny je dosłał.
I wklepała taki numerek, że lk nadal się zgadzała? No to masz pecha :-(
> I tearaz pytanie.... jakie są konsekwencje dla banku, którego pracownik
źle
> przyjął wpłatę i jakie mam perspektywy otrzymania w końcu pieniędzy?
Złóż reklamację na piśmie wraz z ksero dowodu wpłaty (tam jest dobry numer
jak mniemam?)
--
Pozdrowienia,
Glenn
-
3. Data: 2003-10-13 09:20:11
Temat: Re: dłuuuuuugi przelew
Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>
On Mon, 13 Oct 2003 11:04:50 +0200, "Falka" <f...@g...pl> wrote:
>I tearaz pytanie.... jakie są konsekwencje dla banku, którego pracownik źle
>przyjął wpłatę i jakie mam perspektywy otrzymania w końcu pieniędzy?
chyba odsetki ustawowe
--
Jarek Andrzejewski
-
4. Data: 2003-10-13 09:21:24
Temat: Re: dłuuuuuugi przelew
Od: "" <s...@W...onet.pl>
> Złóż reklamację na piśmie wraz z ksero dowodu wpłaty (tam jest dobry numer
> jak mniemam?)
>
>
> --
> Pozdrowienia,
> Glenn
>
Jak dobrze zrozumiałem to był przelew robiony w okienku kasowym a numer
rachunku byl dyktowany. Zadnego dowodu raczej nie będzie.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
5. Data: 2003-10-13 09:26:58
Temat: Re: dłuuuuuugi przelew
Od: "Glenn" <g...@g...pl>
> Jak dobrze zrozumiałem to był przelew robiony w okienku kasowym a numer
> rachunku byl dyktowany. Zadnego dowodu raczej nie będzie.
Jeżeli tak, to jest gorzej :-((( ATSD to nadal się dziwię, że lk rachunku
się zgadzała?
--
Pozdrowienia,
Glenn
-
6. Data: 2003-10-13 09:38:59
Temat: Re: dłuuuuuugi przelew
Od: p1w <p...@w...pl>
Falka wrote:
>Sprawa ma się następująco:
>Koleżanka wpłaciła na moje konto w Inteligo pewną kwotę. Wpłacała w PEKAO
>SA.
>Jako, że mineły juz 2 tygodnie, a pieniędzy nadal u mnie nie ma, skłoniłam
>ja do udania się do banku gdzie wpłacała w celu złożenia reklamacji.
>I co się okazało...... pani w okienku źle wprowadziła jeden numerek mojego
>konta..........więc pieniądze poszły, ale ktoś inny je dosłał.
>I tearaz pytanie.... jakie są konsekwencje dla banku, którego pracownik źle
>przyjął wpłatę i jakie mam perspektywy otrzymania w końcu pieniędzy?
>Ela
>
>
>
>
Reklamacja ! Na pewno nie zgadzało się imię i nazwisko oraz adres
odbiorcy. Ewidentny błąd banku.
-
7. Data: 2003-10-13 11:00:07
Temat: Re: dłuuuuuugi przelew
Od: "Pete" <n...@n...com>
Glenn wrote:
>> Jak dobrze zrozumiałem to był przelew robiony w okienku kasowym a
>> numer rachunku byl dyktowany. Zadnego dowodu raczej nie będzie.
>
> Jeżeli tak, to jest gorzej :-((( ATSD to nadal się dziwię, że lk
> rachunku się zgadzała?
Bo w Inteligo jest zawsze 11 ;-)
--
Pete
m...@b...com
tnij podkreślenia
-
8. Data: 2003-10-13 11:28:29
Temat: Re: dłuuuuuugi przelew
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
A na wydruku potwierdzenia jest dobry numer, czy zły. No bo wszystkie rady
poprzedników są jak najbardziej na miejscu, o ile jesteście w stanie
dowieść, że to pani z okienka się pomyliła, a nie na przykład koleżanka
jej źle podyktowała ten numer a następnie podpisała błędną dyspozycję.
-
9. Data: 2003-10-13 12:23:08
Temat: Re: dłuuuuuugi przelew
Od: "Glenn" <g...@g...pl>
> Bo w Inteligo jest zawsze 11 ;-)
50 jak już. A i tak przy błędnym numerze nie powinno się zgadzać.
--
Pozdrowienia,
Glenn
-
10. Data: 2003-10-13 12:25:16
Temat: Re: dłuuuuuugi przelew
Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>
Falka <f...@g...pl> wrote:
> I tearaz pytanie.... jakie są konsekwencje dla banku, którego pracownik źle
> przyjął wpłatę i jakie mam perspektywy otrzymania w końcu pieniędzy?
Bank musi, rzecz jasna wykonać przelew (z własnych środków), a ponadto
zgodnie z art. 415 K.C. naprawić szkody, jakie poniosła osoba zlecająca
na skutek opóźnienia.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
_______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313 GG: 3524356