eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankidłuuuuuugi przelew
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 16

  • 1. Data: 2003-10-13 09:04:50
    Temat: dłuuuuuugi przelew
    Od: "Falka" <f...@g...pl>

    Sprawa ma się następująco:
    Koleżanka wpłaciła na moje konto w Inteligo pewną kwotę. Wpłacała w PEKAO
    SA.
    Jako, że mineły juz 2 tygodnie, a pieniędzy nadal u mnie nie ma, skłoniłam
    ja do udania się do banku gdzie wpłacała w celu złożenia reklamacji.
    I co się okazało...... pani w okienku źle wprowadziła jeden numerek mojego
    konta..........więc pieniądze poszły, ale ktoś inny je dosłał.
    I tearaz pytanie.... jakie są konsekwencje dla banku, którego pracownik źle
    przyjął wpłatę i jakie mam perspektywy otrzymania w końcu pieniędzy?
    Ela



  • 2. Data: 2003-10-13 09:15:42
    Temat: Re: dłuuuuuugi przelew
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>


    > I co się okazało...... pani w okienku źle wprowadziła jeden numerek mojego
    > konta..........więc pieniądze poszły, ale ktoś inny je dosłał.

    I wklepała taki numerek, że lk nadal się zgadzała? No to masz pecha :-(


    > I tearaz pytanie.... jakie są konsekwencje dla banku, którego pracownik
    źle
    > przyjął wpłatę i jakie mam perspektywy otrzymania w końcu pieniędzy?

    Złóż reklamację na piśmie wraz z ksero dowodu wpłaty (tam jest dobry numer
    jak mniemam?)


    --
    Pozdrowienia,
    Glenn



  • 3. Data: 2003-10-13 09:20:11
    Temat: Re: dłuuuuuugi przelew
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 13 Oct 2003 11:04:50 +0200, "Falka" <f...@g...pl> wrote:

    >I tearaz pytanie.... jakie są konsekwencje dla banku, którego pracownik źle
    >przyjął wpłatę i jakie mam perspektywy otrzymania w końcu pieniędzy?

    chyba odsetki ustawowe
    --
    Jarek Andrzejewski


  • 4. Data: 2003-10-13 09:21:24
    Temat: Re: dłuuuuuugi przelew
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

    > Złóż reklamację na piśmie wraz z ksero dowodu wpłaty (tam jest dobry numer
    > jak mniemam?)
    >
    >
    > --
    > Pozdrowienia,
    > Glenn
    >
    Jak dobrze zrozumiałem to był przelew robiony w okienku kasowym a numer
    rachunku byl dyktowany. Zadnego dowodu raczej nie będzie.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 5. Data: 2003-10-13 09:26:58
    Temat: Re: dłuuuuuugi przelew
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>


    > Jak dobrze zrozumiałem to był przelew robiony w okienku kasowym a numer
    > rachunku byl dyktowany. Zadnego dowodu raczej nie będzie.

    Jeżeli tak, to jest gorzej :-((( ATSD to nadal się dziwię, że lk rachunku
    się zgadzała?


    --
    Pozdrowienia,
    Glenn





  • 6. Data: 2003-10-13 09:38:59
    Temat: Re: dłuuuuuugi przelew
    Od: p1w <p...@w...pl>

    Falka wrote:

    >Sprawa ma się następująco:
    >Koleżanka wpłaciła na moje konto w Inteligo pewną kwotę. Wpłacała w PEKAO
    >SA.
    >Jako, że mineły juz 2 tygodnie, a pieniędzy nadal u mnie nie ma, skłoniłam
    >ja do udania się do banku gdzie wpłacała w celu złożenia reklamacji.
    >I co się okazało...... pani w okienku źle wprowadziła jeden numerek mojego
    >konta..........więc pieniądze poszły, ale ktoś inny je dosłał.
    >I tearaz pytanie.... jakie są konsekwencje dla banku, którego pracownik źle
    >przyjął wpłatę i jakie mam perspektywy otrzymania w końcu pieniędzy?
    >Ela
    >
    >
    >
    >
    Reklamacja ! Na pewno nie zgadzało się imię i nazwisko oraz adres
    odbiorcy. Ewidentny błąd banku.


  • 7. Data: 2003-10-13 11:00:07
    Temat: Re: dłuuuuuugi przelew
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Glenn wrote:
    >> Jak dobrze zrozumiałem to był przelew robiony w okienku kasowym a
    >> numer rachunku byl dyktowany. Zadnego dowodu raczej nie będzie.
    >
    > Jeżeli tak, to jest gorzej :-((( ATSD to nadal się dziwię, że lk
    > rachunku się zgadzała?


    Bo w Inteligo jest zawsze 11 ;-)

    --
    Pete
    m...@b...com
    tnij podkreślenia


  • 8. Data: 2003-10-13 11:28:29
    Temat: Re: dłuuuuuugi przelew
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A na wydruku potwierdzenia jest dobry numer, czy zły. No bo wszystkie rady
    poprzedników są jak najbardziej na miejscu, o ile jesteście w stanie
    dowieść, że to pani z okienka się pomyliła, a nie na przykład koleżanka
    jej źle podyktowała ten numer a następnie podpisała błędną dyspozycję.


  • 9. Data: 2003-10-13 12:23:08
    Temat: Re: dłuuuuuugi przelew
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>


    > Bo w Inteligo jest zawsze 11 ;-)

    50 jak już. A i tak przy błędnym numerze nie powinno się zgadzać.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn



  • 10. Data: 2003-10-13 12:25:16
    Temat: Re: dłuuuuuugi przelew
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Falka <f...@g...pl> wrote:
    > I tearaz pytanie.... jakie są konsekwencje dla banku, którego pracownik źle
    > przyjął wpłatę i jakie mam perspektywy otrzymania w końcu pieniędzy?

    Bank musi, rzecz jasna wykonać przelew (z własnych środków), a ponadto
    zgodnie z art. 415 K.C. naprawić szkody, jakie poniosła osoba zlecająca
    na skutek opóźnienia.


    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313 GG: 3524356

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1