  • Data: 2010-09-24 20:25:34
    Temat: Re: do D.
    Od: "Dieter" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mysle, ze Tobie tez by sie przydaly takie wyklady. Dobrze bys na tym
    wyszedl. A'props ludzi ograniczonych, to na swoich szkoleniach jeszcze
    takich nie spotkalem. W 80% to wlasciciele firm i managerowie. Cena wykladow
    to jednak skuteczny filtr. Przed chwila dostalem opinie od jednego z nich.
    Oto ona:

    "Ja również chciałbym podziękować wszystkim za tak fantastyczne szkolenie.
    Rzadko zdarza się poznać tylu ciekawych ludzi w jednym miejscu i czasie.
    Powoli "ogarniam temat";-)) Szczególne podziękowania kieruję do Dietera za
    bardzo inspirujące podpowiedzi.
    Wszystkim obecnym i przyszłym inwestrom zadowolenia z swoich inwestycji.
    Pozdrawiam,
    J.R."

    D.