  • Data: 2010-09-24 21:12:27
    Temat: Re: do D.
    Od: "walter" <w...@o...mars> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:i7j0vk$mot$1@news.onet.pl...
    > Skoro wybity jest nowy max na indeksie, to mamy wzrosty, przeciez to
    > logiczne.

    nie pytałem o to co widze, ale rozumie że po prostu mówisz o zanegowaniu sie
    prognozy
    ok o to mi chodziło, z ciekawości czy uznajesz że sie zanegowała czy
    zmieniasz warunki

    > Nikt normalny nie siedzi w takiej sytuacji na shortach. Na prognozowaniu
    > nie zarabia sie kasy. Nie wiem dlaczego ludzie nie moga tego zalapac.

    a to tutaj już złośliwie zapytam dlaczego w takim razie robisz jakies
    rankingi anali i prognoz ludków co tu publikowali sobie swoje prognozki