    From: " " <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: do Totusa
    Date: Mon, 12 Mar 2012 19:18:10 +0000 (UTC)

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Tzn - żeby była jasność - mam rozumieć, że ty również (podobnie jak totus i
    > Sys29) nie wierzysz w Boga, ani w "upadły produkt boski" czyli w Szatana ?.

    A ty jak "większość" jesteś wyznawcą szatana i w swojej pysze obrażasz Boga
    Wszechmogącego, twierdząc, że stworzył coś co mu się sprzeciwi i będzie
    bruździło w jego dziele stworzenia??? Tak jak co poniektórzy, którzy między
    innymi wyrzekli się dzieła tworzenia nowego życia pomimo wyraźnego nakazu
    Bożego, blokują przekazywania genów następnym pokoleniom pomimo iż te pochodzą
    od samego Stwórcy??? Tworzą zawoalowaną kulturę śmierci co zresztą widać w
    całej Europie. Pamiętajmy, że liczą się efekty nie propaganda.