    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: do Totusa
    Date: Wed, 14 Mar 2012 11:14:25 +0100

    sys29 wrote:

    > Chuck

    > To raczej nie jest tak, jak napisałeś. Świat naszych wymiarów opisał
    > kiedyś Newton. Sformułował prawa i zapisał je w postaci wzorów, które do
    > dzisiaj funkcjonują jako fundamenty "mechaniki klasycznej". Wszystko to
    > dobrze się sprawdza i mamy z tego całkiem spore korzyści. Mechanika
    > klasyczna jest zrozumiała i zgodna z ludzką intuicją. Niestety w świecie
    > bardzo dużych prędkości zaczyna zawodzić. Winę za to ponosi jedno z
    > założeń mechaniki klasycznej - czas absolutny. Jak się okazało czas jest
> [...]
    Jedn ą z bardziej denerwujących mnie zjawisk jest to, że ludzie dążą do tego
    by wszyscy byli tacy sami. Głównie nie ustają w wysiłkach by wszyscy myśleli
    tak samo i mieli te same poglądy. Mnie zupełnie nie przeszkadza, że masz
    takie idiotyczne poglądy dopóki jesteś prawdziwym Polakiem i katolikiem.
    Jestem za wolnością myśli jeżeli te myśli podzielam.