  • 71. Data: 2012-03-13 19:48:14
    Temat: Re: do Totusa
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jjnv46$498$1@inews.gazeta.pl...

    > Problem w tym, że tak naprawdę jedno z drugim wcale się nie kłóci, a
    > wiara, że
    > Bóg stwarza cokolwiek pstryknięciem palcami jest lekko naiwna. Tak samo
    > jak
    > pochodzenie kobiety z żebra mężczyzny. No chyba, że pewna część ciała tak
    > się
    > nazywa. Na wszystko jest logiczne wytłumaczenie.
    >
    > --

    jeszcze jedna moja uwaga odnosnie " Na wszystko jest logiczne
    wytłumaczenie." ze chyba nie na wszystko...np jakos nikt z naukowcow nie
    potrafi powiedziec na 100% co bylo przed wielkim wybuchem

    Poza tym jesli chodzi o to jak Bóg stwarzal to nie zapominajmy ze Biblia
    jednak liczy duzo lat i odzwierciedla poziom rozumienia pewnych zjawisk na
    czasy jej odpowiadajace.

  • 72. Data: 2012-03-13 19:48:27
    Od: ichi <a...@d...gh>

    Endriu wrote:

    > Taka gatka to może w XIX wieku była dobra ale nie teraz. W czasach gdy
    > człowiek w swoim bloku nie zna sąsiadów mieszkających 2 klatki obok ty
    > boisz się wykluczenia przez otoczenie ?.

    To nie ma nic do rzeczy. Niedawno na Bałkanach mieliśmy wojnę religijną...

    --
    ichi

  • 73. Data: 2012-03-13 19:53:46
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Gorzej totus, o wiele gorzej. Masz około 40% genów wspólnych z ...
    > bananem.
    > I nie gniewaj się, ale właśnie wpierdalam Twojego przodka.

    Sys29 - litości. Trzeba do jasnej cholery trzymać jakiś poziom ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 74. Data: 2012-03-13 19:56:07
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > To nie ma nic do rzeczy. Niedawno na Bałkanach mieliśmy wojnę religijną...

    Kolego Ichi ty też zatrzymałeś się na starym testamencie ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 75. Data: 2012-03-13 20:38:23
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    Przemek <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Hmmmm to nie jest link do prac ale cytatow
    > http://www.unitarianie.pl/wiara-i-nauka/161-znani-na
    ukowcy-o-bogu -
    > (zauwazajac przeciwko sobie samemu podam zebys zwrocil uwage na 1
    komentarz
    > od "marysi" pod tymi cytatami).
    > Choc powiem tak ze gdyby nie wiezyli to nigdy ci naukowcy takich zdan by
    nie

    Einstein nigdy nie wierzył w Boga. Cytat który jest w tym linku został
    błędnie zinterpretowany i Einstein wielokrotnie żałował że idioci źle go
    zrozumieli i prostował że chodziło o literackie znaczenie tego słowa.
    Einstein był ateistą lub agnostykiem. Kwestia cytowania A. E. przez
    wierzących jest niezwykle znana i wielokrotnie opisana. Dlatego nie muszę
    czytać reszty, żeby wiedzieć że to bełkot.

    > Czyli ewolucja to jeden wielki przypadek? Bo tak rozumiem powyzsze zdanie.

    > Choc mam pytanie : mozesz mi wskazac zrodlo lub cos innego ktore mowi
    kiedy
    > na ziemi powstala woda i na skutek jakich procesow? Pytam o wode z
    > ciekawosci....
    > Wierzyc mozna tez na wskutek przemyslen wlasnie - nie tylko jak piszesz
    > bezmyslnie

    http://lmgtfy.com/?q=origins+of+water
    http://en.wikipedia.org/wiki/Origin_of_water_on_Eart

    Jan Werbiński

  • 76. Data: 2012-03-13 20:40:29
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

> [...]

    > wytłumaczenie." ze chyba nie na wszystko...np jakos nikt z naukowcow nie
    > potrafi powiedziec na 100% co bylo przed wielkim wybuchem

    Nikt nie potrafi powiedzieć co było przedtem. Alternatywą jest wierzenie w
    bajki.

    > Poza tym jesli chodzi o to jak Bóg stwarzal to nie zapominajmy ze Biblia
    > jednak liczy duzo lat i odzwierciedla poziom rozumienia pewnych zjawisk na
    > czasy jej odpowiadajace.

    Jest zwykłym mitem. Takim samym jak mity greckie czy inne. Dzieło
    literackie. Zawiera zero użytecznej wiedzy.

    --
    Jan Werbiński

  • 77. Data: 2012-03-13 20:42:31
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Kolego nie rozumiesz najprostszej zależności polegającej na tym, że to
    wiara
    > daję siłę ?.

    Jaką siłę? Fizyczną? Siłownia i dieta.
    Psychiczną? Się ma z genami i bierze z wychowania. Można też ja poprawić
    treningiem osobowości i doświadczeniem.

    Endriu bredzisz. Proszę abyś popierał swoje teorie empirycznymi dowodami
    naukowymi.

    --
    Jan Werbiński

  • 78. Data: 2012-03-13 20:45:25
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    > Sys29 - litości. Trzeba do jasnej cholery trzymać jakiś poziom ...

    Sys jest nieprecyzyjny. On spożywa bardzo dalekiego kuzyna, a nie przodka.

    Teraz Ty Endriu spróbuj podwyższyć swój poziom. Przestań się ośmieszać z
    wiarą i bierz wiedzę z nauki.

  • 79. Data: 2012-03-13 20:51:59
    Od: ichi <a...@d...gh>

    Endriu wrote:

    > Kolego Ichi ty też zatrzymałeś się na starym testamencie ?.

    To miał być przytyk?

    Faktycznie słyszałem, że ci bardziej oświeceni starego testamentu nie
    uznają, albo tylko kawałki, wedle uznania. Ale przecie cała Biblia jest
    Pismem Świętym!

    Poza tym co za różnica, na czym ja się zatrzymałem, mówię o wojnie na
    Bałkanach - na tle religijnym, we współczesnych czasach. Nie trzeba się
    widywać z sąsiadem, żeby wespół z nim zabijać w odpowiednim czasie
    innowierców (albo jego zabić) - to chciałem przekazać.

    --
    ichi

  • 80. Data: 2012-03-13 21:02:07
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > widywać z sąsiadem, żeby wespół z nim zabijać w odpowiednim czasie
    > innowierców (albo jego zabić) - to chciałem przekazać.

    Kolego Ichi, ja chciałem tylko powiedzieć koledze "neloe", że nowy testament
    to przede wszytskim miłość ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/