  • Data: 2009-06-07 08:23:19
    Temat: Re: do bradleya i innych znajacych oferte bankow UK
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bradley.st pisze:

    > Mam niejasne wrazenie, ze zostalem wciagniety w udowadnianie komus ze
    > NIE MA RACJI :) ale prosze uprzejmie.

    Dokladnie.
    Tj. zakladalem, ze nie ma racji , ewentualnie, ze moze zmienic czy tez
    wyrobic dodatkowa KK, ktora umozliwi beprowizyjne zakupy w Polsce.
    W odpowiedzi padlo, ze "mam konto i karty w najlepszym banku".
    No to poprosilem o szczegoly, zeby sprawdzic czy "najlepszy" faktycznie
    obciaza zakupy prowizja.

    jeszcze raz dziekuje za pomoc