  • Data: 2008-06-18 05:27:43
    Temat: Re: [do grupowej wró?ki] co z tymi cholernymi funduszami?
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wwieslaw pisze:

    > Cytujac klasyka - wyniki z przeszlosci nie gwarantuja osiagniecia
    > podobnych wynikow w przyszlosci.

    To nie klasyk to zapis ustawowy w prospekcie :)

    > jaka? jezeli wartosc akcji -> 0 i wartosc ju FA ->0 to dla mnie nie ma
    > zadnej roznicy.

    > A jesli nie sprzedalem tylko strategicznie kisze strate? Jak wycenilbys
    > moje udzialy np. jako aport do spolki?

    Alez majac 10% akcji firmy X kupionych po 100zł po roku gdy akcje sa GPW
    sa po 50zł JA DALEJ MAM 10% firmy a czesto w tej firmie NIC SIE NIE
    ZMIENILO to tylko na gieldzie jakies wyceny z kosmosu.

    > inwestujesz 1000 w FA
    > FA spada o 50% -> masz 500.
    > Musi wzrosnac o 100%, zebys mial wyjsciowy 1000.

    Stara prawda wiec co nalezy zrobic KUPIC za podobna kwote po 500zł.
    Wtedy bedziesz mial 3 razy wiecej juz po sredniej cenie 666zł.
    Zle wyglada ?

    > Ja z reguly zakladam stopa nie wiekszego niz 15-20% (na akcjach 10-15%),
    > wiec trace max 20% i mam 800.
    >
    > FA rosnie o 25% i mam z powrotem swoj 1000.

    Ja na FA nie stosuje stopow poprostu nie kupuje na szczycie.

    > To Ty musisz lapac teraz dolki i gorki zeby nadrobic, mi wystarcza
    > okresy stabilnych wzrostow.

    To takie same mysdlenie iz jestes wstanei lapac dolki.

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/