  • Data: 2015-01-20 10:26:04
    Temat: Re: dobicie frankowców
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 18 stycznia 2015 23:18:25 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
    .
    > bardziej? jak bardzo można ostrzegać? przychodzi małżeństwo (ludzie po
    > 30 lat, jedno dziecko) i chce zaciągnąć kredyt, liczę zdolność, podaję
    > wysokość raty, pokazuję co się może stać w przyszłości (są na to
    > odpowiednie narzędzia i druki przygotowane przez KNF), ale to klient
    > podejmuje decyzję - ja tego za niego nie zrobię
    > to nie są nastolatki, doświadczenie życiowe jakieś mają
    > co jeszcze mam zrobić, aby mi ktoś za kilka lat nie powiedział, że
    > mogłem go bardziej ostrzec?
    > że go wkręciłem, oszukałem lub tylko chciałem na nim zarobić?

    Jakiś inny musisz być;) Ale jeśli robisz tak jak piszesz to ok ale w praktyce to
    wygląda inaczej. Pracownicy instytucji finansowych są zadaniowani i mocno rozliczanie
    z wykonania zadań więc robią wszystko aby zadanie(np. saldo kredytów w miesiącu)
    zrealizować. Zwykle więc mówią tak aby klienta nie zniechęcić do podpisania umowy.
    Dobrze jak mówią bo w praktyce to dają kilkadziesiąt kartek i klient stawia tu
    parafke a tam podpis. Oczywiście jest też tam kartka że klient był ostrzeżony o
    ryzyku że zapoznał się i inne srutututu.
    Gdzieś tam wyżej piszesz że dla doradcy bez różnicy czy sprzeda złotówkowy czy
    walutowy. Też trochę nie tak. W latach 2006-2008 bankom z jakiś względów zależało na
    walutowych więc te były promowane i na sprzedaż tych był nacisk na pracowników.
    Dodatkowo pracownicy mieli sugerować jak najdłuższe okresy spłaty nawet pomimo tego
    że klient miał zdolność na krótszy okres itp. W tej branży nic nie dzieje się
    przypadkowo.