  • Data: 2015-01-20 10:30:32
    Temat: Re: dobicie frankowców
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-20 o 09:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Michal Tyrala w...@b...com.pl ...

    > Nie, nie jest.

    > A jakie to ma znaczenie w kontekscie argumentów?

    > Kiedy ja interesowałem sie takim kredytem było dla mnie jasne, ze rata moze
    > sie zmieniac. Ze decydujac sie na tkai kredyt nalezałoby odkładac kase na
    > ewentualne ruchy kursowe.
    > Ale bank oszukiwał mnie twierdzac, ze:
    > - we frankach mam wieksza zdolnosc kredytowa

    To jest prawda (niższa rata - większa zdolność).

    > - ze nawet jak rata sie zwiekszy przez gorszy kurs franka to i tak wyjde
    > lepiej niz na złotówkach.

    To jest prawda (kredyt 200tys - do dzisiaj koszt CHF = 160tys, koszt PLN
    = 185tys - czyli o 25tys mniej niż PLN)

    > - ze taki kredyt to naturalna rzecz.

    To jest prawda (w tamtych czasach 75% kredytów była udzielana w CHF)

    > I co najwazniejsze - nie przysżło mi do głowy, ze przy wzroscie kursu
    > franka taki kredyt staje sie nie spłacalny przed terminem, albo mówiac
    > inaczej - ze mieszkanie jest niesprzedawalne przez 30lat.

    Przy PLN-ach też tego nie mówili. A ceny nieruchomości spadły o jakieś 30%

    > Wszystkie apsekty nie sa tak jasne dla laika jak mówiciei uwazam, ze banki
    > oszukiwały nie pokazujac niebezpieczenstw i dajac fałszywe poczucie
    > bezpieczenstwa.

    Anulować kredyty w PLN! Doradcy to oszuści!!!

    --
    Pete