  • Data: 2015-01-20 18:23:24
    Temat: Re: dobicie frankowców
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "S" napisał w wiadomości
    W dniu 2015-01-20 o 10:28, Piotrek pisze:

    >Czyli jaki chciałbyś mieć depozyt, skoro bank ma możliwość ustalenia
    >KAŻDEGO kursu? Cytuję za bankiem: "Niskie koszty - brak wpłaty
    >minimalnej, niskie, a nawet ujemne spready". Oglądam sobie spready i
    >w ciągu 3 miesięcy jest to przedział 3-200. Aż tu pewnego dnia 780. W
    >ten sposób można skroić każdego.

    Z tym, ze jesli to przypomina gielde, to tak po prostu moze byc -
    oferty sprzedazy drogie, oferty kupna tanie ..

    >Znowu nie masz racji. Większe straty wynikły z działania banku. Ale
    >ja to nic - przeczytałem, iż niektóre banki spowodowały debet na
    >rachunku klientów, które nakazują im zwracać.

    No ale czekaj, ja sie tam nie znam, ale z tego co pisales, to jak
    najbardziej mozliwe.
    Wystarczy, ze ktos sprzedal franki ktorych nie mial, liczac na znizke,
    one potem skoczyly i juz trzeba doplacic do pozycji.
    I nawet nie ma co zwalac na zly bank, bo to nie jest tak ze bank
    ustalil wysoki kurs na 5 minut, zamknal pozycje i kurs wrocil - tu od
    tygodnia mamy wysoki kurs i szybko nie spadnie.

    Co najwyzej mozna sie pytac czy konsumenta nalezycie poinformowano o
    ryzyku ... no coz, to nie jest produkt dla kazdego, tu sie trzeba
    znac.
    Nie bardzo sobie wyobrazam tego nalezytego poinformowania, sprawdzenia
    czy poinformowano. Miesieczny kurs z egzaminem ?

    Za to wyobrazam sobie, ze ktos wcisnie klientowi taki forex,
    zachwalajac ze ludzie na tym tylko zarabiaja.

    >Jeśli pójdziemy tym torem to bank może "pomylić się" na Twoim ROR-ze
    >i zrobić Ci debet np. 10 mln. Zanim wyjaśnią będą ścigać Cię prawnie,
    >zablokują konta itd. Naprawdę sądzisz, że tylko i wyłącznie klient
    >jest winny temu stanowi rzeczy?

    Ale nie miej watpliwosci ze tak bedzie :-(
    No coz, pomylki chodza po ludziach.

    Co gorsza - coraz czesciej slychac ze komornik czy sad sie pomylil
    (albo i zlosliwie zrobil), tam jest duzo czasu na wyjasnienia, a
    jednak "klient" nie moze nic uzyskac ...

    J.