  • Data: 2015-01-22 20:59:48
    Temat: Re: dobicie frankowców
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik S a...@w...pl ...

    > Ale "pod Poznaniem" to nie jest duże miasto, a ja napisałem, że skoro
    > uważasz 6000zł/m2 za "dużo" to nic nie mógłbyś kupić w większych
    > miastach.

    e, za podobne pieniadze mogłem tez kupic w Poznaniu.

    > Cena jest taka, ile Ci gotów jest zapłacić kupiec. Po marżach,
    > podatkach itd. Zwykle właścicielom tylko wydaje się, że wiedzą, ile
    > ich mieszkanie kosztuje.

    Aha.

    > OK, jeśli "pod Poznaniem" to Poznań. Bo jeśli za "mieszkanie w
    > Gdańsku" uważasz np. "pod Gdańskiem", a konkretniej np. Wejherowo to
    > owszem.

    Gadansk pod tym wzgledem jest troche psecyficzny bo tam wszedzie daleko :)
    Poznań i 1,5km od granicy Poznania to własciwie jedno i to samo.

    > Niech zgadnę... nie sprzedawałeś mieszkania? ;-)

    Sprzedawała rodzina.
    220tys za 50metrów na Bukowskiej, bodaj 2 lata temu, bloki, stare
    budownictwo.
    Może byc?
    Czyli co - to mieszkanie w boomie miałoby kosztowac 290tysiecy? Nie
    sadze...