  • Data: 2006-10-17 13:33:14
    Temat: Re: dochody uzyskiwane poza Polska
    Od: "m...@w...pl" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    666 wrote:
    > BTW co na to polskie progi podatkowe?

    Nic. Jako osoba posiadajaca centrum swoich interesow w USA i
    przebywajaca tu wieksza czesc roku, mam obowiazek rozliczac sie z
    fiskusem w US. Nawet z dochodow ktore osiagalbym w PL, chociaz akurat
    takich nie mam. Moja sytuacja jest prosta, zarabiam wylacznie w US i tu
    tez place podatki. Gdybym zarabial w PL, musialbym przeiczyc dochod na
    USD, i zglosic to w moim rocznym rozliczeniu podatkowym w US,
    oczywiscie placac podatek.

    Pozdrawiam,
    Marcin