    From: "Tomek" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: dodatkowe ubezpieczenia zwiazane z karta kredytowa
    Date: Sun, 18 Dec 2005 08:40:18 +0100

    > Liczba wniosków nic jeszcze nie mówi o ich zasadności. Może być i 100 tys.
    > wniosków, a większość może być po prostu skutkiem nieznajomości warunków
    > ubezpieczenia lub nawet próbą wyłudzenia odszkodowania.

    Moze jestem naiwny, ale wydaje mi sie, ze ludzie probujacy wyludzic
    odszkodowanie stanowia mimo wszystko mniejszosc. Pojedyncze odrzucenia
    wnioskow mozna zlozyc na karb nieznajomosci warunkow lub prob wyludzen. Ale
    w sytuacji, kiedy odrzucenia stanowilyby zdecydowana wiekszosc, swadczyloby
    to o tym, ze instytucja finansowa nie potrafila - badz nie chciala - w
    zrozumialy sposob rzetelnie zakomunikowac klientom o co chodzi w
    ubezpieczeniu.